مسابقه هیجان انگیز چارسوق!

گزارش ویژه برنامه چارسوق در دهه فجر ۹۸

مدرسه برای انجام یک بازی بزرگ و هیجان انگیز لحظه شماری میکرد. بچه ها خبر نداشتند که چه اتفاق قشنگی قراره بیافته آخه تصمیم گرفته بودیم که بعد از امتحانات بایک سورپرایز خستگی رو از تنشون در بیاریم !
صبح روز برنامه، بچه ها مثل همیشه با کوله های پر از کتاب و دفتر به مدرسه آمدند وقتی وارد کوریدور شدند با تعجب تیم اجرا ی مسابقه رو که اومده بودند فضا را آماده کنند، نگاه میکردند..
وقتی سر کلاس رفتند و منتطر ورود دبیر بودند، بهشون اطلاع دادیم که امروز درس بی درس و قراره که یک روز پر هیجان رو با بازی کنار هم تجربه کنیم. غریو شادی بچه ها فضای مدرسه رو پر کرد.
قبل از شروع، لازم بود تا همگی توجیه بشن. آخه قراربود هر کدوم تیمی درست کنند و با اون تیم اداره یک شهر (مرکز یک استان) رو استان در کشورمون رو با همه ی اتفاقهایی که در دنیای واقعی میافته، در دست بگیرند.
و بالاخره زنگ شروع بازی به صدا درآمد. هر گروهی در شهر خودش مستقر شد … اینجا دیگه گروه بندی بچه ها اهمیت داشت، چون یه حاکم نیاز به مشاورای زبده ای داشت تا بتونه تو از پسِ تحولات شهرش بربیاد. بچه ها سراسر هیجان و انرژی شده بودند، وقتی زنگ اخبار به صدا درمی اومد، استرس و هیجان تمام وجودشون رو می گرفت که مبادا خوب خبرهای تحولات اون زمان رو متوجه نشن.
تو سالن غوغایی شده بود، بانک ها و ادارات و سازمانهای فرضی، کشورها و بخش اخبار….
و ۱۰۰ دانش آموز پرهیجان که باید خوب فکر می کردند و به موقع تصمیم می گرفتند.
با اینکه بچه ها از اول صبح تا عصر مشغول بازی بودند، اما انگار گذر زمان معنایی نداشت……. جای همگی شما خالی! روز پر خاطره ای بود.
امیدواریم که بازم فرصتی باشه برای اینکه بتونیم بارها و بارها چنین فضایی را کنارهم تجربه کنیم .

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجتمع فرهنگی و آموزشی مهدا

اطلاعات تماس

اسکرول به بالا