به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر خم، برنامه های شاد و متنوعی به صورت روزانه در پیش دبستان مهدا اجرا گردید. از جمله این برنامه ها می توان به موارد زیر شاره کرد:

به مناسبت عید قربان نوگلانمان با استفاده از آجره ها ماکت کعبه را ساختند و با چرخیدن به دور آن دعای “اللهم لبیک” را با هم زمزمه نمودند، بازی شاد لیوان چینی را انجام دادند و ذرت مکزیکی درست کردند.

در پیشواز عید غدیر به صورت روزانه در مورد دوستی و مهربانی با هم گفت و گو داشتند ، کف بازی و حباب بازی کردند و سیب زمینی سرخ کرده نوش جان نمودند.

همچنین به تزیین فضامحیط پرداختند و ماکت های شتر را رنگ کردند و در مورد زندگی شتر صحبت کردند و توپک های خوشمزه پنیر، گردو و سبزی درست کردند.

در روز عید غدیر فرزندانمان لباس مهمانی و شادی پوشیدند و با پخش سرود اشعار این عید را جمع خوانی کردند. داستان غدیر برای ایشان روایت شد، درباره آداب این عید گفت و گو داشتند، با دوستان سید خود آشنا شدند و عید را به ایشان تبریک گفتند، مسابقات شاد برگزار شد، در حیاط دور کیک هایی که روی میز گذاشته شده بود سرودی را که تمرین کرده بودند دست جمعی خواندند، هدیه گرفتند، و در انتها از مادران در حیاط پیش دبستان پذیرایی کردند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجتمع فرهنگی و آموزشی مهدا

اطلاعات تماس

اسکرول به بالا