هفته ای متفاوت از جنس شادی و مسئولیت برای دانش آموزان مهداییبا برنامه های متنوع شاد و مهیجبرنامه ی صبحگاهی ، اردوهای متنوع ، و پذیرایی متفاوت در هفته بزرگداشت دانش آموز.

هفته ی دانش آموز در پیش دبستان ودبستان مهدا مملو از خبر های جذاب و مهیج است. می پرسین چه خبرهایی ؟روز یکشنبه ، نوبت دانش آموزان گلمون در پایه ی ششم بود.کجا رفتیم ؟ سالن پینت بال !چی کار کردیم ؟ ابتدا لباس جالب رزمی که محافظمون بود رو همراه با کلاه ؛ پوشیدیم . سپس گلوله های رنگی رو گذاشتیم تو اسلحه و آماده ی تیراندازی شدیم.

رفتیم به محوطه و اونجا شدیم دو تا گروه ، ی چریکی و ی گروه ارتشی. قرار بود با هم مسابقه بدیم و هر کدوم سعی کنیم تا گروه دیگرو از دور مسابقه حذف کنیم !خلاصه که تمام حواسمون رو جمع می کردیم تا تیر نخوریم و از دور حذف نشیم اما چشمتون‌ روز بد نبینه سر می گردوندی از همه طرف تیر بود که به سمتت می اومد !!!قسمت جذابش رنگ های پخش شده روی لباس های رزمی مون بود که نشون می داد از کدوم ناحیه مصدوم شدیم نکته ی دلچسب دیگه اینکه هوا ، هوای بارونی و بسیار لطیف بود.ی روز شاد و بارانی پاییز با همکلاسی هامون برامون به یادگار موند از روز دانش آموز سال ۱۴۰۲.

و اما روز دوم هفته ی دانش آموز در دبستان ، دوره اول چه خبر بود !دخترای گلمون در پایه های اول ، دوم و سوم همراه با دوستان صمیمی و معلمای پر انرژی رفتند سینما و دور هم انیمیشن ساخت ایران با کیفیت عالی به نام بچه زرنگ رو به تماشا نشستند .آموختیم احترام به طبیعت و بخشش رو .و در انتها ثبت این لحظات در دفتر خاطراتمون با یه عکس دست جمعی.

ی هفته از روز دانش آموز گذشت اما یکشنبه برای بچه های پیش دبستانی مهدا روز متفاوتی شد.بچه هامون توی این روز قشنگ همراه دوستان و مربی های عزیزشون به سینما رفتن و‌ فیلم سینمایی بچه زرنگ رو‌ با کلی هیجان مشاهده کردن.

همه در تلاشیم تا به دختران امروز عرصه دانش بگوییم ، فردای این کشور با اراده و همت شما ساخته و روشن می شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجتمع فرهنگی و آموزشی مهدا

اطلاعات تماس

اسکرول به بالا