گزارش اردیبهشت ماه رنگین کمان

برای شروع قشنگ روزهای هفته، حلقه های صبحگاهی را با سوره مبارکه والعصر مزین کردند و شعر فصل بهار را با یکدیگر خواندند.

کوچولوهای مهدایی به مناسبت نیمه ی شعبان، برای برگزاری یک جشن باشکوه خودشان را آماده کردند. با درست کردن گلهای نرگس و آویزان کردن آنها به دیوار ، نرگسهای دسته دسته شده را تقدیم قدمهای مهدی فاطمه سلام الله علیها کردند. همچنین نوگلانمان نقاشی های رنگ رنگی از کارهای خوب خودشان کشیدند تا با آن امام زمان علیه السلام را خوشحال کنند و خاله های مهربان دلنوشته های هریک از عزیزانمان را در پایین صفحه ی نقاشی شان یادداشت کردند.

بازی های حرکتی به صورت مسابقه ی ورزشی انجام دادند و مربیانِ گزارشگر و داور، بچه ها رو با رنگ لباس هایشان معرفی کردند و از آن ها خواستند حرکت های ورزشی را بیان کنند و انجام بدهند.

دختران مهدایی در نقش ماهی های کوچولوی یک برکه، با حرکت های سینه خیز و چهار دست و پا و شنا خودشان رااز دست قلاب ماهیگیر، نجات دادند و یه ورزش شاد و پر انرژی را برای خودشان رقم زدند.

برای یادگیری صدای “اُ” بعد از شنیدن یک داستان زیبا، با استفاده از اتو لباس های عروسک خود را اتو زدند و روی اجاق غذا پختند. همچنین قطار بچه های مهدا هوهوچی چی هوهو چی چی کنان  پلی کپی های مصوت “اُ” را هم انجام دادند.

با وسایل بازیافتی به ساختن اُتو و اُجاق مشغول شدند سپس با دوستانشان مامان بازی کردند و در انتها برای پخت یک پیتزای خوشمزه ی به آشپزخانه رفتند.

با بازی و ساخت لگوهای کوچک رنگی به تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری در کنار سایر فعالیت ها پرداختند.

برای جوجه کوچولو قصه ها یک لانه قشنگ ساختند همچنین کاردستی های پروانه قشنگ بهاری آماده کردند.

باهمکاری هم کارهای هنری و دستی را جهت نمایش برای مادرها و پدرهای عزیز به دیوار وصل کردند و گل های بهاری را هم تقدیم پدر و مادرهای عزیزشان کردند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجتمع فرهنگی و آموزشی مهدا

اطلاعات تماس

اسکرول به بالا